Ako zvýšiť hodnotu objednávky a získať dôveru zákazníka?
V tomto článku si ukážeme konkrétne úpravy a nastavenia eshopu, ktorých cieľom je zvýšiť hodnotu objednávky a získať dôveru zákazníka.
Väčšinu tipov nájdete zrealizovaných v našom referenčnom eshope www.ekokapsule.sk
Ako zvýšiť dôveru zákazníka?
Dostupné hodnotenia zákazníkov z externého zdroja. Ideálnym príkladom je implementovanie hodnotení zo služby overené zákazníkmi z Heuréky. Samozrejme potrebné je mať kladné hodnotenia, ak sa predsa nejaké záporné nájdu, reagovať na ne konštruktívne.
Jasne zverejnené kontaktné údaje, najlepšie v záhlaví eshopu. Telefónne číslo musí byť funkčné a na emailové otázky je potrebné v rámci možností odpovedať čo najskôr.
Ak máte aj kamennú predajňu, pridajte fotografie z predajne priamo na kontaktnú stránku alebo stránku o nás.
Máte vo firme viacero zamestnancov, ktorí sa starajú o vybavenie objednávky? Pridajte ich fotky s kontaktami priamo na kontaktnú stránku.
Obchodné podmienky pripravené podľa platnej lagislatívy a hlavne zverejnené na viditeľnom mieste, ideálne v pätičke eshopu.
Sekcia „o nás“ s históriou firmy, fotografiami prevádzky, nájdete na: https://www.ekokapsule.sk/o-nas.html
Blog s pravidelnými novinkami, resp. informáciami, ktoré lepšie priblížia vašim zákazníkom predávaný sortiment, pomôžu s výberom vhodného produktu a podobne, nájdete na: https://www.ekokapsule.sk/clanky
Sekcia „ako nakupovať„, nájdete na: https://www.ekokapsule.sk/ako-nakupovat.html
Ľahko dostupné a jednoducho definované dodacie podmienky, bez skrytých poplatkov.
Nasadením SSL certifikátu. SSL certifikát zvyšuje dôverihodnosť eshopu aj voči vyhľadávačom. Stránky so správne nasadeným SSL certifikátom získavajú body navyše pri celkovom hodnotení stránky. Hodnotenie ovplyvňuje pozíciu vo výsledkoch vyhľadávania. viac v článku.
Zavedením chatovacej služby. Nie každý zákazník chce hneď telefonovať alebo písať email. Livechat zvýši komfort nákupu.
Tvorba loga, pod ktorým si vás zákazníci ľahšie zapamätajú. Kvalitné logo patrí ku celkovej vizuálnej identite eshopu, ktorá by mala byť zladená v jednom celku.
Zobrazovať konkrétne skladové informácie a predpokladaný dátum doručenia.
Ako zvýšiť hodnotu objednávky?
Rozlišovanie klasických a akciových cien. Akciová cena musí byť jasne rozoznateľná.
Množstevné zľavy, ideálne ak zákazníkovi pri danom produkte hneď uvediete akú zľavu môže očakávať, ukážka: https://www.ekokapsule.sk/eko-kapsule-dolce-gusto.html
Zobrazovanie súvisiacich produktov pri danom produkte, ukážka: https://www.ekokapsule.sk/eko-kapsule-dolce-gusto.html
Logické zobrazovanie súvisiacich produktov v nákupnom košíku / pokladni na základe objednávných produktov.
Aby boli zobrazované produkty relevantné, nestačí zobrazovať iba náhodné produkty z kategórie. Ideálne je nastaviť vopred podmienky najčastejších kombinácií produktov. Pokiaľ predávate väčšie množstvo produktov, eshop by mal sám vybrať odporúčané produkty inteligentne podľa už nastavených súvisiacich produktov objednávaných produktov. Toto riešenie sme použili v eshope www.ekokapsule.sk
Zobrazovanie informácie v pokladni „nakúpte ešte za XY € a dopravu máte zdarma„, ukážka: https://www.ekokapsule.sk/ Stačí vložiť produkt do nákupného košíka a následne zobraziť košík. Rovnaká hláška je zobrazovaná aj v objednávke.
Zobrazením obdobnej informácie pre získanie darčeku k nákupu.
Využitím vernostného systému. Zákazník zbiera body, ktoré mu pri ďalšom nákupe aktivujú zľavu na nákup alebo možnosť nákupu vybraných produktov za body.
Propagáciou zľavových kupónov s nastavenou minimálnou hodnotou nákupu.
Vytvorením automatických podmienok na zľavu podľa výšky nákupu + zverejnením týchto podmienok na viditeľnom mieste v eshope.