Štartovací marketingový balík pre eshop
Dajte Vášmu eshopu počiatočný impulz.
Zakladáte eshop a radi by ste mu dali počiatočný marketingový impulz, no neviete ako na to ?
Ponúkame Vám balík aktivít, ktoré je veľmi vhodné po spustení eshopu zrealizovať. Prevedieme Vás jednotlivými krokmi, vysvetlíme ako zmeny zapracovať a čo od nich očakávať.
Naučíme Vás ako návštevnosť eshopu vyhodnocovať aby ste na základe získaných informácií dokázali zvládnuť chod marketingových aktivít už bez našej pomoci v budúcnosti.
Štartovací marketingový balíček ponúkame ku eshopovému riešeniu od nás za jednorázový poplatok 500€.
Analýza kľúčových slov
Pre každý eshop je príznačná iná skupina kľúčových slov, na ktorú sa je potrebné zamerať pri formulovaní marketingovej stratégie. Aby sme získali správnu skupinu kľúčových slov, potrebné je prehodnotiť aktuálnu hľadanosť a konkurenciu a vyselektovať tú správnu skupinu, s ktorou budeme ďalej pracovať.
Výsledkom analýzy kľúčových slov je tzv. mapa kľúčových slov, ktorá Vám ukáže hľadanosť relevantných kľúčových fráz a vyselektovanie konkrétnych fráz pre ďalší postup.
Optimalizácia pre vyhľadávače (seo)
Na zvolené kľúčové slová budeme optimalizovať eshop samotný, konkrétne jeho obsahovú časť, ale aj zdrojový kód, ktorý je pre bežného návštevníka nepodstatný. Vykonáme technické nastavenia, ktoré umožnia vyhľadávacím robotom jednoznačnejšie narábať s obsahom vášho eshopu a zefektívnia mu prácu pri zaradzovaní vášho eshopu a jeho podstránok do vyhľadávania.
Content marketing
Keďže pri optimalizácii eshopu sa snažíme pripraviť obsah relevantný skupine kľúčových slov (na ktorú optimalizujeme), naučíme vás ako s obsahom pracovať a ako ho pripraviť tak, aby bol z pohľadu vyhľadávacieho robota čo najrelevantejší. Prejdeme si pridávanie produktov (ich názvov, popisov, meta atribútov), kategórií, blog postov a informačných stránok tak, aby zaujali nielen návštevníka ale aj samotného vyhľadávacieho robota. Naučíme ako písať články, ktoré ľudia cez vyhľadávač hľadajú.
Linkbuilding
Kľúčové slová už špecifikované máme, tiež ich máme zapracované v obsahu eshopu. Stále to nieje všetko. Pozícia vo vyhľadávaní je určená okrem iného aj počtom, kvalitou a relevantnosťou odkazov, ktoré na Vás linkujú. V preklade potrebujeme docieliť to, aby na Vás začali odkazovať rôzne externé web stránky, ideálne tematicky podobné. Spätné odkazy je možné získať zaradením web stránky do rôznych katalógov alebo publikovaním PR článkov s odkazmi.
V cene Vám navrhneme kde web stránku zaregistrovať a ako nájsť správne zdroje pre publikovanie PR článkov.
Sledovanie a vyhodnocovanie
Všetky aktivity sledujeme a vyhodnocujeme za pomoci nástroja od spoločnosti Google, Google Analytics. Túto službu Vám prepojíme s Vašim eshopom. Nastavíme konverzné ciele, aby ste presne videli, aký účinok má daný marketingový kanál. Samozrejmosťou bude krátke školenie, pri ktorom Vám vysvetlíme ktoré metriky sledovať a o čom hovoria a ako získané informácie zapracovať pri ďalšom smerovaní marketingových aktivít.
Ostatné služby
Radi Vám pomôžeme aj s inými aktivitami, ako je reklama Google AdWords, reklama na sociálnej sieti Facebook, affiliate marketing, email marketing a iné. Stačí nás kontaktovať.